Wilt u meer weten over onze periodieke salarisverwerking?

Plan vrijblijvend een afspraak in 0413 483 110
  • Een digitale salarisstrook per werknemer.

  • Een digitale loonjournaalpost voor de financiële administratie, al of niet automatisch gekoppeld aan de financiële administratie.

  • De periodieke loonaangifte naar de belastingdienst.

  • De periodieke aangifte voor het pensioen.

  • Een betaalbestand van de netto lonen om dit in te lezen via internetbankieren.

  • Digitale jaaropgaaf per werknemer en de jaarlijkse digitale overzichten ten behoeve van de jaarrekening.

  • Korte telefonische vragen voor ondersteuning bij het gebruik van Loket.nl.

  • Inlogaccount voor de werkgever en werknemer.

Salarisverwerking

Via de applicatie Loket.nl heeft u als werkgever rechtstreeks toegang tot uw online salarisadministratie. Daarmee kunt u ons te allen tijde op de voet volgen. De activiteiten die wij voor u verrichten bestaan in ieder geval uit de volgende werkzaamheden: 

De maandelijkse verwerking van de salarissen en klaarzetten van de loonoutput zoals salarisstroken, salarisspecificaties, journaalpost eventueel per afdeling, cumulatief overzicht loonresultaten, betaalstaten en betalingen werknemer. Al deze gegevens kunt u vervolgens heel gemakkelijk en snel via Loket.nl raadplegen en printen. Na goedkeuring van de loonoutput is deze ook voor uw werknemers beschikbaar via het werknemerportaal ESS.

Aanmaken van de digitale loonaangifte. Wanneer wij deze voor u hebben klaargezet krijgt u automatisch een seintje vanuit Loket.nl, waarna u met één druk op de knop de loonaangifte kunt verzenden naar de Belastingdienst. Beantwoorden van korte vragen betreffende de salarisverwerking.

Inlogaccount werknemers (Employee Self Service, ESS)

Voor al uw werknemers is toegang tot hun werknemersportaal inbegrepen. Hiermee kunnen zij heel eenvoudig hun salarisstrook, jaaropgave en eventuele personeelsdocumenten digitaal inzien en afdrukken. De salarisstroken kunnen ze tevens via internetbankieren (Rabobank, ING, ABN-AMRO) en de gratis werknemerapp (voor Android, iOS en Windows) raadplegen. U hoeft als werkgever dus niets meer uit te printen en op te sturen. Uiteraard is dit indien gewenst nog wel mogelijk met Loket.nl.

Bedrijfsadministratie

Salarisadvies Brabant is een zelfstandig opererend onderdeel van De Louw Accountants. Wilt u naast uw loonadministratie ook uw bedrijfsadministratie uitbesteden? Of deze misschien zelf online gaan verwerken? Dan bent u bij De Louw Accountants aan het juiste adres. Zij zorgen daarbij voor de juiste koppelingen tussen uw salaris- en bedrijfsadministratie. Neem gerust een kijkje op de website voor meer informatie.

Wat biedt een meerprijs aan?

Extra werkzaamheden op maat

  • Het aanmaken van een nieuw boekjaar.
  • Invoeren nieuwe medewerker tijdens het boekjaar.
  • Afrekening uitdiensttreding.
  • Aan- en afmelden pensioenfonds per medewerker.
  • Proforma-berekening (nieuwe) medewerker.
  • Opstellen of wijzigen arbeidscontract.
  • Begeleiding bij ontslag.
  • Ziek- en herstelmeldingen.
  • Begeleiding belastingcontrole en/of pensioen.
  • Korte telefonische vragen op het gebied van salarisadministratie.

Vraag een persoonlijke demo aan!

Maak kennis met onze software. Laat uw gegevens achter en wij nemen contact met u op om op locatie of bij ons op kantoor een vrijblijvende demo aan te bieden.

Boek een demo

Maak een vrijblijvende afspraak

Menu
info@salarisadviesbrabant.nl 0413 483 110